Dit is misschien wel één van de beste tips die ik je kan geven voor het makkelijk maken van je contentstrategie: werk met pijlers.
Pijlers zijn eigenlijk een soort vaste thema’s die je gebruikt. Zo herken je de pijlers in mijn contentstrategie vast wel zoals deze 2: ik heb tips die ik je geef (dit is er 1 van ;)) en ik deel info over mezelf. Allemaal met een gedachte erachter natuurlijk.
Zo kun je makkelijker meten wat wel en niet werkt. Werkt pijler 1 niet, maar pijler 4 wel? Dan ga je door met pijler 4 en verzin je voor pijler 1 wat anders. Ook helpt dit je om makkelijker content te verzinnen: ik weet dat ik nu weer een tip wil plaatsen voor jou als ondernemer en hoef die dan alleen maar te bedenken. Het thema staat dan al, alleen de invulling nog niet.
Werk jij al met vaste pijlers??
👉 Moeite met jouw contentstrategie? Ik help je graag! Stuur me een berichtje en dan bespreken we de mogelijkheden om jouw sociale media naar een hoger niveau te tillen!