Regelmatig krijg ik de vraag van ondernemers: is adverteren op Facebook voor mij wel interessant?
Wat is je doel met adverteren?
Mijn antwoord is altijd simpel: er zijn weinig bedrijven te bedenken waarvoor het NIET interessant is om op Facebook of Instagram te adverteren. Dat komt omdat er zo onwijs veel mogelijkheden zijn om te adverteren.
Wat belangrijk is om te weten waarmee je wil adverteren en wat je doel daarmee is. Is je doel bijvoorbeeld adverteren met een masterclass om vervolgens je online training te verkopen? Of is je doel jouw mailinglijst te laten groeien? Of is je doel meer interactie op je post te krijgen? Wat je doel ook is: het kan met Facebook ads.
Met adverteren op Facebook en/of Instagram kun je jouw bedrijf veel sneller laten groeien
Ik hoef je niet te vertellen dat je met een budget van 1 euro per dag minder bereikt dan met een budget van 10 euro per dag. MAAR klein beginnen is helemaal niet erg. Door klein te beginnen leer je het systeem kennen en er vertrouwd mee te raken.
Zo begon een klant met +- 300,- advertentiebudget per maand. Het was nog wat spannend, dus ze begon klein. Inmiddels hebben we het budget X6 kunnen doen, omdat de resultaten zo goed zijn. En zo kan het gaan. Dit is slechts 1 verhaal, maar ik heb er nog een hele hoop. Met adverteren op Facebook en/of Instagram kun je jouw bedrijf veel sneller laten groeien.
Ook leren adverteren op Facebook en Instagram? Ik leer je hoe je dit effectief doet in mijn nieuwe online training Succes met ads.