Laat je bedrijf groeien met deze online cursus waarin je leert adverteren op Facebook en Instagram
Jouw onderneming laten groeien? Met adverteren op Instagram en Facebook kun je dit op een snelle manier doen. In deze online training leer ik je precies hoe je kunt adverteren op Facebook en Instagram, en vooral hoe je dit kunt doen dat het ook resultaat gaat opleveren! Wil je je bedrijf een boost geven en meer klanten via Instagram en Facebook?
Wil je leren adverteren op facebook en/of leren adverteren op Instagram? Dan is deze online cursus voor jou!
Of je bent begonnen, maar je bent hier nog niet zeker van. Doe je het wel goed? Hoort het niet meer resultaat op te leveren?
Bij jou is dat alleen niet het geval…
50 euro er in, maar 0 er uit? auw… Ja misschien een extra like, maar daar zat je niet op te wachten.
Je bent mega goed zichtbaar, jouw droomklant kan niet meer om jou heen.
Je weet aan welke touwtjes je moet trekken om je binnen je budget zoveel mogelijk resultaat te krijgen.
Zonder hulp van marketingexperts kun jij jouw ads maken en ook bijsturen waar nodig.
Je bent namelijk alsnog zichtbaar onder jouw droomklanten.
en behaalden fantastische resultaten (zie hun verhalen hieronder)
Deelnemers
Duizenden euro’s omzet stijging
Diverse vakgebieden
Meer bereik, meer websitebezoekers, meer emailadressen voor je mailings, meer verkopen: je wil jouw bedrijf naar de next leven brengen.
Je hebt inmiddels gehoord dat die promoten knop een no-go is (of leest dat nu en denkt oh oh… ;)), maar hoe moet het dan wel? Waar moet ik beginnen? Of je hebt je eerste advertentie opgezet, maare… die eerste resultaten waren nou niet om over huis te schrijven. Bij andere ondernemers zie je dat het werkt, maar bij jou wil het nog niet echt. Je wil niet alleen leren hoe het systeem werkt, je wil vooral leren hoe je effectieve ads opzet!
Ik, Manon, sta bekend als degene die het ‘ingewikkelde doolhof’ (woorden van mijn klant ;)) in Jip en Janneke taal aan jou begrijpbaar kan maken. Want als ik ergens allergisch voor ben is het wel dingen moeilijker maken dan ze hoeven te zijn…
“Dit zijn een van de beste campagnes die ooit zijn gedraaid
(we werkten hiervoor zelfs met een bureau samen).
“De grootste verandering voor mij is dat ik nu mijn eigen campagnes kan opzetten voor advertenties op Facebook (en Instagram). Daarnaast ben ik niet onzeker over de advertenties die ik maak/schrijf. Tot nu toe heb ik een aantal eigen campagnes gedraaid. Dit zijn een van de beste campagnes die ooit zijn gedraaid (we werkten hiervoor zelfs met een bureau samen). Ik raad dan ook zeker aan bij Manon meer te leren over adverteren!”
Romex investments (vakantiewoningen)
Het adverteren op Instagram en Facebook is uniek, omdat je heel gericht jouw ideale klant kunt bereiken. Door jouw advertenties krijg je meer zichtbaarheid, een groter bereik op sociale media en gaat jouw droomklant over tot een actie.
Denk eens aan:
En dit kan ik jou allemaal leren. Want het Facebook advertentiesysteem is een waar doolhof, maar als je eenmaal je weg er in hebt gevonden, wil je nooit meer zonder. Want ja, als je ziet dat jouw advertenties werken en je je bedrijf kunt laten groeien… dat wil iedereen toch?
Ben jij klaar voor de groei van jouw bedrijf? Voor het verduizendvoudigen van je bereik? Het automatisch verkopen van producten? Begin dan met effectieve advertenties te maken op Facebook en/of Instagram!
Ken je dat? Dat iemand iets uitlegt met heel veel moeilijke termen en veel te veel woorden… Nou, daar ben ik een beetje allergisch voor… Het had vaak ook 4x zo snel gekund en in Jip en Janneke-taal. Mijn doel is dan ook om jou zo simpel mogelijk met een flinke dosis enthousiasme alles uit te leggen over, in deze training, adverteren op Facebook en Instagram. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn namelijk, je wil alleen wel weten wát en hóe je het kunt doen.
Na wat jaren bij een mediabureau te hebben gewerkt en voor toffe klanten zoals Licor43, Bolletje en VSM o.a. de social advertenties te hebben gedaan besloot ik mij te richten op waar ik nog veel warmer van word: ondernemers en mkb bedrijven helpen hun sociale media naar een hoger niveau te tillen. Hun ideale klanten te bereiken en vooral ook plezier krijgen in sociale media (geen moetje). Het geeft me een onwijze kick om te zien dat mijn klanten mooie resultaten behalen iedere keer schijnt er weer een lach op mijn gezicht. Van webshops die hun omzet verdubbelen tot businesscoaches die hun emaillijst vergroten: die variatie in klanten word ik onwijs blij van.
In de online omgeving kun je deze video’s bekijken en natuurlijk ook weer terugkijken. Je krijgt namelijk lifetime toegang tot deze training. Vanuit de modules ga je ook direct zelf aan de slag. Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag, maar je kunt natuurlijk ook met grotere budgetten beginnen.
In een notendop:
Deze training is te volgen voor ondernemers, of je nu net begint met adverteren of wel al wat ervaring hebt. De training is opbouwend: we beginnen bij het begin en gaan steeds verder en dieper.
Het is een training waarin je door middel van de online leeromgeving gaat leren adverteren. Alle vragen die ik ooit heb gekregen beantwoord ik in de online training. Het technisch instellen, waar je op moet letten, mijn pro tips na al mijn ervaring, het evalueren van ads en nog veel meer.
Wist je dat?
“Na 1 maand had ik de training terug verdiend en na 3 maanden kon ik fulltime ondernemen”
“Ik volgde Manon al een tijdje op sociale media omdat ik had gehoord dat zij dé expert is op het gebied van Facebook en Instagram advertenties. Toen ik de training volgde werd ik zo enthousiast dat ik hem binnen 1 week helemaal heb afgerond, ondanks dat je lifetime toegang hebt haha. En met direct resultaat: binnen 1 maand had ik de training al terug verdiend én mijn bedrijf groeide in 3 maanden zo hard dat ik mijn baan in loondienst heb opgezegd. Je begrijpt: ik ben heel enthousiast!!’
Ambitieuze ondernemer
Dit zijn de modules van de adverteren training.
Wat zijn de voordelen van adverteren en wat is er eigenlijk allemaal mogelijk? Om te beginnen met adverteren moeten we een aantal voorbereidingen treffen. Verder vertel ik je ook direct over het advertentiebeleid.
Hoe maak je je adaccount aan (als je deze nog niet hebt) en hoe werkt de Facebook pixel. Ik leg je uit hoe je deze (JUIST) installeert. Iets waar het vaak al mis gaat: onjuist installeren van de pixel.
Wat is je doel van adverteren? Op wie ga je je richten? Wat gebeurt er vervolgens nadat ze klikken op je advertentie? Zonder goede strategie ga je geen goede resultaten behalen. But no worries, die nemen we dus mee.
Let’s talk about goals! Wat is je doel en hoe kunnen we dat instellen, zodat Facebook jou hierbij kan gaan helpen?
Ga je werken met een looptijd of dagbudget? Op welke doelgroep ga je je richten? En hoe maak je geavanceerde doelgroepen (die mega effectief zijn!).
Waar is jouw advertentie straks te zien? Op de Facebook feed of misschien wel in een Instagram story?
Soorten advertenties op de feed en Instagram stories advertenties. We bespreken ook dynamisch advertentiemateriaal. Kortom: er zijn mega veel advertentieopties en ik ga je vertellen welke dit zijn en welke ik aanraad.
Ik ken het Facebook advertentiesysteem op mijn duimpje en heb inmiddels heel veel mooie advertenties mogen maken. Ik deel mijn beste tips met je, op basis van jaren lange ervaring.
Advertenties klaar en handjes los! Uhh je vergeet iets, 1 van de meest gemiste kansen: het monitoren en optimaliseren. Want wanneer doet mijn advertentie het goed? Wat kan ik doen om bij te sturen of nog verder te optimaliseren?
“De training geeft je inzichten in hoe jij succesvol kunt adverteren.”
“Manon volgde ik al even op sociale media en wist al snel dat ik bij haar een training wilde volgen over adverteren, want naast dat ze een ontzettend leuk persoon is, is ze ook heel goed in wat ze doet. Ik wist niets! Helder en ‘to the point’ liet Manon me zien hoe je adverteren kon leren en waar je op moest letten. Ze is goed te volgen, en verrek: ik begon het te snappen. Ik zou een training bij Manon aan iedereen aanraden, omdat het je inzichten geeft in hoe jij succesvol kunt adverteren.”
De Zeeuwse
(ROAS = Return on ad spent) Bijvoorbeeld 1 euro aan het systeem geven is 13 euro er voor terug krijgen.
Leer hoe je honderden of duizenden mensen naar je website gestuurd krijgt.
(ROAS = Return on ad spent) Bijvoorbeeld 1 euro aan het systeem geven is 13 euro er voor terug krijgen.
(t.w.v. €977)
(t.w.v. €417)
(t.w.v. €700)
Je kunt dus direct aan de slag
Uiteraard kun je dit als scholingskosten aftrekken.
Als je nu denkt:
“Maar werkt dit wel voor mij?”
Al diverse retailers, webwinkels, schoonheidssalons, yogastudio’s en meer hebben deze training gevolgd.
De training is zo ingericht dat hij ook voor jouw branche te volgen is. Bij twijfel mag je altijd mailen.
Je hoeft nog geen ervaring te hebben met adverteren op Facebook of Instagram. Mocht je deze ervaring wel al hebben is dat prima, maar het is geen must.
Voor de meeste trainingen over adverteren betaal je inderdaad al snel meer dan 1500 euro. Ik zit op dit moment vol, waardoor mijn focus ligt op mijn online trainingen. Hierdoor kun je tóch van mij leren en kan ik ook nog eens veel meer mensen helpen. Het is dus echt strategie. De training is makkelijk het dubbele waard, al dan niet het driedubbele.
Jazeker. Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag.
In deze training zit geen persoonlijke begeleiding, vandaar dat ik de prijs zo laag kan houden. Wil je wel graag begeleiding? Ga dan voor het 1 op 1 ads traject.
Zeker. Zonder goede advertentie geen goede campagne. Het zijn ingredienten die elkaar versterken en als 1 van de ingredienten niet klopt, kan dit je gerecht (campagne) verpesten.
Adverteren op Facebook en Instagram kan al vanaf 1 euro per dag. Wel raad ik aan om met wat meer budget te adverteren, zodat je goed kunt gaan testen. Afhankelijk van je bedrijf en doelgroep kun je al een mooie test draaien met 50 euro. Kijk dus wat voor jou haalbaar is om mee te beginnen. Voor mijn klanten start ik met minimaal 300-400 euro budget per maand, maar is dat nog te spannend? Begin dan gewoon lager.
Op online trainingen hoef je niet de 14 dagen bedenktijd te hanteren. Echter ben ik zo overtuigd van de waarde van deze training, dat ik een niet goed, geld terug garantie heb binnen 14 dagen. Heb je binnen twee weken minimaal de helft van de training gevolgd, je huiswerk gemaakt en toegepast? Heeft de training je desondanks geen stof tot nadenken gegeven en je niet verder helpt? (terwijl je weet dat resultaat langer nodig heeft). Stuur me dan een mail, dan krijg je jouw geld retour. Je kunt begrijpen dat alleen luisteren naar mijn video’s niet tot hét resultaat gaat zorgen. Je moet er vervolgens ook wat mee doen. Daarom vraag ik bij annulering naar je huiswerk. Je krijgt het bedrag minus 30,- administratiekosten teruggestort.
Het advertentiesysteem is een complex systeem. Om optimaal resultaat te kunnen leveren is het dus alleen mogelijk voor de online training te kiezen of het 1 op 1 traject ‘effectief adverteren op Facebook en Instagram’.
De training kun je in je eigen tempo volgen en bestaat uit 9 modules + bonusvideo’s. De modules verschillen in duur, maar duren gemiddeld ongeveer een half uur per module. in totaal ben je zo’n 8 uur bezig. Tussendoor plan je ook nog tijd in om daadwerkelijk aan de slag te gaan.
Ga voor eindelijk succes met sociale media advertenties. Als jij niet zichtbaar durft te zijn loop je klanten mis, klanten die op jou zitten te wachten. Ga jij ervoor, net al andere aanpakkers?